Известие

Collapse
No announcement yet.

По-ниска температура на антифриза. Фатално ли е???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • По-ниска температура на антифриза. Фатално ли е???

    Какво ще стане ако си карам колата с температура 60-70 градуса, какво ще ми навреди ако продължа да карам така или не е фатално?
    Фатално ли е ???
    Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
    Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
    Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

  • #2
    Не е нужно да пускаш нова тема може да попиташ и в старата. А последиците може да са няколко като за начало повишен разход на гориво повишено износване на двигателя защото не може да влезе в режим (това последното е ако караш в продължения на 20К). После повишения разход на гориво може да повреди ламбда сондата защото сместа при студен двигател е по богата което води до отлагане на сажди по сондата и рязко намаляване на ресурса и последно ако случайно катализатора ти все още е читав ю(на 100К обикновенно веча са аут) и той
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Единственото което може да навреди е на джобати защото при тази температура колата не загрява мотора и потози начин автоматичния смука държи по-високи обороти и вкарва повече гориво и от там идва и по-голямият разход.Провери си термосата дали е наред.
      Алфа Ромео 147-2.0 16V 2002g-ГИ
      The pleasure of driving Alfa Romeo!

      Comment


      • #4
        Колега, престани да пускаш по 5 теми на ден. Разбирам ентусиазма ти, но това си е живо СРАНЕ. Още повече има ТЪРСАЧКА и по темата са изписани тонове неща, има постове от ДВЕ ШИБАНИ ГОДИНИ насам. Трябва ли всяка мъдрост, която ти е щукнала да ангажира всички? Това НЕ Е забавачница.
        Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

        Comment


        • #5
          Извинявай колега, знам че не е забавачница, просто исках съвет от компетентни алфисти, не съм търсил бавачки да ме надзирават.
          Още веднъж извинение към всички.
          Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
          Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
          Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nickalas
            Извинявай колега, знам че не е забавачница, просто исках съвет от компетентни алфисти, не съм търсил бавачки да ме надзирават.
            Още веднъж извинение към всички.
            споко пич. по принцип правилата са така - за различни теми/проблеми се пускат отделни теми добре озаглавени ...
            кофти ми е да го кажа, но така кат ти чета постовете мисля, че си за сериозна офанзива в сервиз ... предполагам мангиза те пристиска, но днес ако спестиш 100 утре плащаш 1-2000.

            Алфите са не само скъпи, лачени и хубави. Те са и капризни - глезете си ги и си ги обслужвайте на време - един призоваваше да си купи Дачия Логан всеки, на който не му изнася този факт...
            Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
            Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

            Comment


            • #7
              Тъй като не лаеш като поредния настъпан по мазола пейзанин, ще си направя труда да ти отговоря. Ако имаш прецакан термостат, което в конкретния случай е твърде вероятно, рискуваш по-бързо износване на двигателните компоненти, както и значително повишен разход на гориво и некомфортен престой на студено в купето. Съвет - запали колата и изчакай 5 минути да позагрее на свободен ход, отвори предния капак (това го пиша за втори път в разстояние от три дни) и провери дали маркуча, който отвежда от термостата до радиатора е топъл. Ако е - термостатът е заминал. Къде е термостатът ще попиташ, има снимков материал тук в някоя от скорошните теми по въпроса. Ако все пак не ползваш функция "Търси", той се намира отдясно на двигателя, ще го разпознаеш по гумените тръби - отдясно е тази, която води от него към радиатора, симетрична - тази в посока перката. Успех и "Търси" винаги, когато имаш съмнения. Писано е за абсолютно всичко, повярвай.
              Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

              Comment


              • #8

                евалата Данев.
                Ex: 146ti, 146JTD, 147JTD, Lexus IS220D, Lexus IS200 Auto, Swift Sport, Subaru Legacy IV
                Subaru Outback '09 & Alfa Romeo 156 2.4JTD

                Comment


                • #9
                  Грация колега Данев за инфото!!!
                  Днес това го направих, защото бях го чел вече и забелязах, оставих я дори за 7-8 или 9 мин и пипах и горния и долния маркуч към радиатора - студени бяха. Температурата беше станала 50 и малко - маркучите и радиатора си бяха студени.
                  Още веднъж мулто грациас!!!
                  Алфа Ромео 156 2.0 Туин Спарк 98 г
                  Алфа Ромео 156 1.8 Туин Спарк 99 г - бившата
                  Алфа Ромео 146 1.6 Боксер 96 г - първата ми Алфа

                  Comment


                  • #10
                    начи провери на колко градуса стават топли маркучите - общо взмето тогава отваря термостата
                    а правилните градуси съм ги дал в таблица
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment

                    Working...
                    X